3.04.2014

Yalnızlık

Oktay Fırat
Yalnızlık
Yalnızlık;kimilerine göre bir şifa,kimilerine göre bir ceza.
Oktay Fırat'ın da dediği gibi '' Yalnızlık, gittiğin yoldan gelir.''

Önemli olan sizin ne istediğinizdir.

Ben sanmıyorum ki yalnızlığı istemeyen bir ademoğlu yalnız kaldım ben desin.


Yalnızlığı ceza olarak gören insanlara hitaben,herkes bilir ki çağımızın en büyük sorunları arasından başı çekiyor. Teknoloji'nin çığlıkları arasında kulak zarlarımız patlarcasına etkilenirken onu hayatımızdan çıkartmak ne kadar güç değil mi ? Öyle bir zaman görüceğiz ki,bizlerle bir insan gibi konuşabilen robotlar bizim arkadaşımız hatta sevgilimiz olacak. Sen elinin altındaki bilgisayara Ahmet,Mehmet diye isim takarsan ben de derim ki asıl Ahmet,Mehmet kimin yanında?

Çevremdeki insanlarla konuşurken dikkatimi çeken bir husus var. '' Canım çok sıkkın,gezeceğim '' diyor. Aklıma hemen Sokrates'in o ünlü sözü geliyor ve ekliyorum. '' Sokrates'e seyahat onu hiç değiştirmedi, demişler. O da: Çok doğal, çünkü kendisini de beraber götürmüştür. '' demiş. Sen ilk başta kendini değiştir.Dünyanın başkentine gitsen ne ala?

Avucunuzun içini dolduramayacak kadar etkisiz çözümler aramayı bırakın. Her şeyi ilacı bizde,biz nasıl istersek öyle yaşarız. Emin olun ki kendinize ''Ben İyiyim'' diyebilirseniz,beyniniz size inanacaktır.Sizi bu hale sokmasına inandığınız sorunları çözmeyi yarına ertelemek yerine neden bugünden başlamıyorsunuz?




-----




'' Unutmayın! Sizi düşündürebilen tek bir cümle,kaderinizin anahtarı olabilir...''




Bu yazımı paylaşmak ister misiniz ?

13 yorum:

  1. düşüncelerinizden çok etkilendim.. kendinizi çok iyi ifade ediyorsunuz, tebrikler!..

    YanıtlaSil
  2. Önemli giriş adreslerine buradan ulaşabilirsiniz.
    betturkey giriş
    betpark giriş
    UQSM

    YanıtlaSil

Değerli düşüncelerinizi paylaşmaktan lütfen çekinmeyiniz...